پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان

۳۰۰ بازديد
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اظهار امیدواری کرد با گسترش خوشه های کفش در مرزوبوم و به ویژه استان زنجان شاهد حل مشکلات و رفع تنگناهای این صنعت مستقر و اصیل در کشور باشیم .
کیف اداری
همینطور در ادامه جلسه استدلال گسترش خوشه کفش هیدج به حادثه ناظر گسترش و مشاور خوشه ضمن ارائه گزارش عملکرد ۵ ماهه خود، برنامه های پیشنهادی خود را برای کار در سال اول اعلام کردند که با تغییرات اضطراری به تصویب رسید . حمید ذوالقدر خواستار حمایت دست اندر کاران خوشه و مسئولان مربوطه مبنی بر حمایت و مشارکت خویش از برنامه های خوشه کفش هیدج شد .
کیف دوشی
خرید
نقدی و فروش بازه دار موجب فقدان نقدینگی گردیده است
ناصر کاظمی یک از تولیدکنندگان کفش در هیدج در گفتگو با خبرنگار مهر در همین موضوع با ابلاغ اینکه بالا بودن هزینه های تولید کفش از مشکل‌ها کلیدی آنهاست، اظهار داشت: گران بودن و خرید نقدی مواد اولیه فشار سنگینی را بر دوش تولیدکنندگان اجبار می نماید .
کیف دوشی زنانه
وی با گله مندی از موقعیت بازار گفت: با وجود آنکه فروش در این صنعت مدت دار و گهگاه اوقات یک ساله است، مجبوریم هزینه های ایجاد و حقوق و دستمزد کارگران را ماهانه و هفتگی پرداخت کنیم که این مسئله ما را با فقدان نقدینگی مواجه کرده میباشد .

او تعداد دوچندان ساخت کننده ها در این بازار نامناسب را یکی دیگر از خلل ها صنعت کفش هیدج دانست و افزود: ایجاد کننده ها مجبور هستند برای جلب رضایت مشتریان و فروش تولید ها خود، قیمت ها را کاهش دهند .
خرید کیف دوشی
این تولید کننده کفش با اعلام نارضایتی از ورود بی راه و قاچاق کفش های چینی، گفت: بسیاری از ساخت کنندگان برای گریز از هزینه های بیمه، مالیات و بهداشت به سمت کارگاه های خانگی و زیرزمین ها پناه برده اند تا از دسترس ماموران این ادارت دور باشند .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.