چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

نظام توزیعی صنف‌ها کشور

۳۱۲ بازديد
نظام توزیعی صنف‌ها کشور، با ارتقای تکنولوژی نظام توزیعی بر اعصاب و روان سازی توزیع کالاهای ساخت درون و قرار گیری در زنجیره ساخت داخل عمل می کند و نظام تولیدی صنف ها مرزو بوم هم می تواند خویش را در زنجیره تامین واحدهای تولیدی گرانقدر میهن برای تامین کالای نیمه ساخته قرار داده و در جهت ارتقای کیفیت کالاهای ساخت درون نقش آفرینی نمایند .

به گفته وی، نظام سرویس ها فنی صنف‌ها مرز و بوم با سوق‌دهی برندهای ارائه سرویس ها پس از فروش و تامین منظور مشتریان تولیدها داخلی می تواند در تحقق هدف ها مشتری مداری و تامین کیفیت موضوع نیاز مشتریان نقش آفرینی کند .

در عین هم اکنون نظام توزیعی مرز و بوم با ساماندهی فروشگاه های تعالی زنجیره ای علاوه بر روان سازی توزیع کالاهای ساخت داخل خود، محملی برای صادرات سرویس ها دکان های بلندمرتبه به کشورهای ناحیه می تواند باشد . نظام تولیدی صنف‌ها مرزوبوم می تواند علاوه بر تشکیل خوشه های تولیدی برای صادرات، خود را در زنجیره تامین واحدهای تولیدی بزرگ مرز و بوم به خواسته تامین کالاهای نصفه ساخته قرار دهد و در جهت گسترش صادرات کالاهای ساخت داخل نقش آفرینی کند .
 

صحبت
آخر :
همان
طور که در مقدمه هم ذکر شده است، نمایشگاه بهاره به یاد عرضه بدون واسطه جنس دارنده مزیت هایی مانند: صرفه­ جویی در وقت، کیفیت، تنوع ، ارزانی و توان خرید قشرهای اندک درآمد جامعه؛ است و از طرفی فرصتی می باشد برای تولیدکنندگان حقیقی و واقعی که فارغ از حضور واسطه ها و حذف دلال ها مبادرت به عرضه بی واسطه مال کنند و با اعتنا به دو ده سال تجربه از برگزاری این نمایشگاهها نمی­ بضاعت و توان به اسانی از کنار آن عبور کرد ولی با این وجود مشکل ها و مسائلی از قبیل :

ارزش گذاری غیر مناسب با وجود کالاهای مشابه در نمایشگاه


کمبود ثبات بها در مقطع و مدت برگزاری نمایشگاه

حضور نداشتن تولیدکنندگان صاحب برند و دارای اعتبار داخلی

نبودنظارت کافی در خلال برگزاری نمایشگاه و عرضه گوناگون محصولات در آغاز و وسط و نقطه نهایی مدت برگزاری نمایشگاه

رعایت نکردن موردها بهداشتی و ایمنی در نمایشگاهها

اختصاص نیافتن اطراف و محفظه مطلوب برای سپری کردن وقت ها فراغت و انجام فرائض دینی

نبود مکان یگانه و ثابت نمایشگاهی
و موارد دیگر وجود داراست که در فیس اهتمام و برنامه ریزی مناسب وتعامل عمده صنوف و اتحادیه ها می بضاعت از این فرصت مناسب بیش از قبل از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان حمایت کرد . لزوم بنا کردن و تنظیم قوانین واجب در خصوص مشارکت حقیقی وواقعی صنفها مختلف و گزینش استانداردهای حمایت از دستمزد مصرف کننده با به کارگیری از ابزارهای تشویقی همچون معافیت از مالیات، اختصاص وام ها بانکی و مالی به تولیدکنندگان داخلی و مکان و مقطع مناسب برای عرضه محصولات از جمله راهکارهایی هست که می تواند منجر به برگزاری موثرتر نمایشگاهها شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.