پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تعطیلی بازار کفش اصفهان با افزایش واردات

۳۳۲ بازديد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیر انجمن صنفی تولیدکنندگان و فروشندگان کفش اصفهان گفت: بیشترین مقدار واردات و قاچاق کفش از کشورهای چین، ایتالیا و ترکیه وارد می گردد که واحدهای تولیدی اصفهان را نصفه تعطیل یا این که تعطیل کرده میباشد .
کیف اداری
مهدی حسینی بهشتیان در خصوص حالت تعطیلی بازار تولیدکنندگان و فروشندگان کفش اصفهان افزود : یکی از فشارهای وارده به فعالان این صنف پساب واحدهای صنعتی از سوی شبکه بهداشت است که تولیدکنندگان نمی توانند اجرا کنند و می بایست ۱۵ میلیون تومان را نیز برای بهبود ارگونومی محفظه عمل هزینه کنند .
کیف دوشی
او با اشاره به چالش قاچاق ، وام و تسهیلات ، قیمت افزوده و حمایت نکردن دولت از بازار کفش اصفهان اذعان کرد : قاچاق و واردات بی‌رویه کفش عمل این صنف را با خلل روبرو کرده و کمی از کالاهای قاچاق به فیس رسمی از سوی کسانی که تیتر قاچاقچی شناسنامه‌دار را دارند وارد می‌شود و بخش عمده‌ای از آن غیرقانونی می باشد .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیر انجمن صنفی تولیدکنندگان و فروشندگان کفش اصفهان گفت: بیشترین میزان واردات و قاچاق کفش از کشورهای چین، ایتالیا و ترکیه وارد میشود که واحدهای تولیدی اصفهان را نصفه تعطیل یا تعطیل کرده می‌باشد .
کیف دوشی زنانه
مهدی حسینی بهشتیان در خصوص شرایط تعطیلی بازار تولیدکنندگان و فروشندگان کفش اصفهان افزود : یک عدد از فشارهای وارده به فعالان این صنف پساب واحدهای صنعتی از سوی کانال بهداشت میباشد که تولیدکنندگان نمی توانند اجرا کنند و باید ۱۵ میلیون تومان را هم برای بهبود ارگونومی محیط عمل هزینه نمایند .
خرید کیف دوشی
او
با اشاره به بحران قاچاق ، وام و تسهیلات ، قیمت افزوده و حمایت نکردن دولت از بازار کفش اصفهان بیان کرد : قاچاق و واردات بی‌رویه کفش فعالیت این صنف را با اختلال روبرو کرده و پاره ای از کالاهای قاچاق به چهره رسمی از سوی کسانی که تیتر قاچاقچی شناسنامه‌دار را دارند وارد می‌شود و بخش عمده‌ای از آن غیررسمی می‌باشد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.