یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

مطابقت تولید ات مواد اولیه مطابق با استانداردهای بین المللی

۲۹۴ بازديد
محمد عرب صادرکننده نمونه کشوری در پاسخگوی سئوالات شنوندگان رادیو اقتصاد بود او درباره استاندارد های کفش های ایرانی ، تولید کفش های ارتشی ، واردات زیره توضیحات مبسوطی را ارائه کرد .
به گزارش اینترنت وبسایت جامعه صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران – محمد عرب نایب مدیریت هیآت مدیره جامعه صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران به سوال یکی از شنوندگان رادیو اقتصاد که اشاره داشت به این نکته که در قسمتی از محصولات مواد نخستین استاندارد وجود ندارد گفت: در کارخانه هایی که مواد اول را ساخت می کنند تمام استانداردها با استانداردهای دربین المللی هم خوانی داراست و تمام تشکیلات در نصیب سایش و قدم زن و غیره در تمام کارخانه ها مسئله ارزیابی قرار می‌گیرد اینطور نیست که کفشهای ما چنین استانداردهایی نداشته باشد .

-عضو هیئت مدیره جامعه صنعت کفش کشور ایران گفت: ما کفشهای ارتشی ساخت میکنیم که یک سال ضمانت داراست کارخانه هایی که مواد اول را ساخت میکنند همه استاندارد دربین المللی دارند و دستگاه هایی میباشند که اندازه گیری ظریف عدد مولکولی را در کفش اندازه گیری مینمایند .
وی در خصوص واردات زیره کفش هم خاطرنشان کرد :بعضی از ساخت کنندگان که کارهای مختص و ویژه ای انجام میدهند و کفشهای خاصی تولید مینمایند زیره را از مرزو بوم دیگری وارد می نمایند البته اگر تعداد آنان اندک باشد این کار قابلیت و امکان پذیر است وگرنه با ارتقاء ارزش کفش نمی‌توانیم صادرات انجام دهیم .
نائب مدیر هیئت مدیره جامعه صنعت کفش ایران با اشاره به اینکه کیفیت کفشهای ایرانی در منزلت بالایی قرار داردگفت: در کشورهایی که ساخت داخلی داریم هیچ کشوری نمی تواند با ما رقابت نماید در ساخت کفشهای چرمی ۹۰درصد از کالای داخلی به کارگیری می کنیم .
۱۱۰
میلیون صادرات داشته ایم اگرمقداری حمایت از صنعت کفش به وسیله دولت رخ بگیرد ما در بخش صادرات حوزه‌ را می‌توانیم در دست بگیریم ساخت یک نبرد هست باید تاکتیک ها رادرنظر بگیریم حمایت قانونی دولت سبب پیروزی در این پیکار خواهد شد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.