یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

رئیس اتحادیه چرم طبیعی

۳۳۷ بازديد
رئیس اتحادیه چرم طبیعی، چرم مصنوعی و اثاثیه کفش گفت: وجود بانک اصناف راهی برای حمایت از صنف ها و راهی بر خروج از بی حرکتی می باشد .
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق اصناف ایران، سعید حساس افزود: با حمایت از صنف ها می توانایی برای افزایش ایجاد و اشتغال در مملکت گام های دارای اهمیت برداشت و با ساخت راهکارهای حیاتی در نظام بانکی و مبلغی و همچنین بازبینی در قانون آنالیز می توانایی نظام بازار را از معضل نقدینگی نجات اعطا کرد .
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال که در دستور فعالیت سازمانها و نهادها قرار دارد، ادامه داد: با باز نگری در ضابطه چک می بضاعت و توان از نگرانی فعالان کسب و فعالیت جلوگیری کرد ضمن اینکه این اقدام می تواند منجر ثبات و امنیت در ساخت واشتغال گردیده وهمچنین موجب گسترش واحدهای صنفی شود .
 


او در ادامه خواهان اقدامات ویژه برای به تکان در آمدن چرخه اقتصادی با در نظر گرفتن ملاحظات و کار صنوف متعدد شد و گفت: با حمایت دولت و تدوین کردن ضوابط جدید می بضاعت و توان مشکل‌ها مربوط به پرداخت ها و تامین نقدینگی واحدهای تولیدی دارای رکود را حل کرد .

حیاتی، حساس ترین مشکل واحدهای صنفی را نبود نقدینگی کافی دانست و افزود: تامین نقدینگی واحدهای دارای سکون در شرایط فعلی که مرزو بوم تهیدست ارتقا تولید و اشتغال است، با ایجاد بانک صنف ها امکانپذیر میباشد .

وی با بیان این‌که کشور‌ایران قطب دارای اهمیت ساخت چرم و مصنوعات کیف و کفش است، اظهار کرد: به دلیل مهیا نبودن وضعیت برای استفاده از تکنولوژی های روز جهان در فرآوری صنعت چرم کشور، این صنعت دچار بی حرکتی گردیده است؛ برای رونق آن می بایست تجهیزات این صنعت در مملکت به روز شود تا علاوه بر تولید کالای کیفیت خوب ، بتوان در بازارهای جهانی رقابت کرد .

وی ادامه داد: کشورهای مجاور بویژه عراق و پاکستان بازارهایی می‌باشند که می بضاعت و توان مصنوعات چرمی و غیرچرمی تولید ایران را صادر کرد؛ لذا حمایت های مسئولان ذیربط در بسط بازارهای صادراتی لازم میباشد .

حیاتی، خواهان حمایت از صنفها به تیتر بخش سری واقعی اقتصاد شد و افزود: حساس ترین گرفتاری صنفها کشور، تشکیل بانک اصناف و منطقی کردن مالیات صنف ها بر مبنا درآمد می باشد که امید واریم در سال جاری زمینه توجه بدون شوخی مسئولان قرار گیرد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.