یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

ازدیگر موضوعات مسئله

۳۲۸ بازديد
ازدیگر موضوعات مسئله بحث مبارزه خبر نشر طرح جامع جنگ با قاچاق کفش به وسیله جامعه در اواخر شهریور ماه سال جارى بود .
لشکری گفت: اینجانب از عزیزان خواهش می‎کنم گزارش طرح جامع مبارزه با قاچاق را که به تازگی چاپ گردیده است و برای تمامی اعضای هیئت مدیره و اتحادیه‎ها ارسال شده میباشد به توجه بخوانید . چراکه طرح جامعی است و در آن مقایسه تطبیقی در بین ایران و ترکیه و چین نیز رخ گرفته است و نقش شبکه توزیع کفش مرز و بوم در تحقق این طرح خیلی با اهمیت هست وحدود ۴٧ راه کار ارایه شده که اکثر نقش پیشگیرى از قاچاق بخش اعظم از راه و روش های برخوردی دیده می شود .
 

زمینه
صادرات و روز ملی صادرات در ٢٩ مهر ماه نیز ازاصلی ترین مباحث مسئله تحلیل این گرد‌همایی بود مرتضی طالقانی عضو هیئت مدیره کفش نهرین نیز در ادامه ابلاغ کرد: بنده می‎خواهم در روز صادرات صدای عزیزان صادرکننده به گوش سر گروهی جمهوری رسد و ایشان در عده ما حضور داشته باشند . در طی این سه سال ایشان حضور نداشتند و ما به چه شکل می‎توانستیم با ایشان درد و دل کنیم .
 

او افزود: در این روز می بایست خلل ها را مطرح کنیم صادرکننده ها نیاز دارا‌هستند با سر کردگی جمهوری درد و دل کنند و حضور سر کردگی جمهوری قوت قلبی برای ما خواهد بود . معضلات ما غیرواقعی بودن نرخ ارز، عدم استرداد به موقع بها افزوده، فقدان نقدینگی و سرمایه در گردش، قیمت تمام شده بالای محصولات، نرخ سود بالا، تورم دورقمی، سوخت، مواد اولیه، حمل و نقل و… میباشد .
طالقانی می‎گوید: این درد و دل ها را چه کسی می بایست بشنود . ما پیام خودمان را به تیتر تشکل صنعت کفش می بایست به گوش مسئولین برسانیم . مسئله فرسودگی ماشین ها را چه کسی بایستی حل کند؟ ما در حالتی که بخواهیم با نایک و ریبوک و آدیداس و بنتون و … رقابت کنیم، با ماشین‎های فرسوده که نمی‎توانیم! روز صادرات مسئولین باید گوش شنوای صنعت باشند .
گزارش تفصیلی این جلسه را در شماره آینده ماهنامه صنعت کفش مطالعه فرمائید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.