شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

کشف کالای قاچاق شیشه و بلور در جلفا

۳۱۵ بازديد
سرهنگ یداله دنیا رای ها درتشریح این خبرگفت: در راستای جنگ با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند .

او ادامه داد: در بازرسی از این ماشین کالای قاچاق شیشه آلات خارجی به تعداد ۱۲۳ برنامه کودکان شیشه و بلور خارجی کشف و ضبط شد .

این
جایگاه انتظامی با اشاره به این که بها ریالی کالای قاچاق کشف گردیده بیش از ۲۴۶ میلیون ریال بوسیله کارشناسان برآورد شده، افزود: کالای کشف شده به همراه متهم جهت سیر فرایند رسمی تحویل مراجع قضایی شد
فرمانده انتظامی جلفا در نقطه نهایی خاطر نشان کرد: قاچاق متاع یکی از مهمترین عوامل ایجاد معضلات اقتصادی و ارتقا مشاغل کاذب در جامعه محسوب می گردد که باید با دوراندیشی قسمتی به مردمان و نزاع هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم‌های موثر و مؤثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از ساخت کنندگان داخلی برداریم .

کشف
۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مراغه
سرهنگ پاسداررضا اصلانی داد میزد افزود: ماموران یگان امداد با همکاری پاسگاه خداجوی شهرستان مراغه حین گشت زنی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند .

او ادامه داد: در بازرسی از این ماشین مقدار ۴۰ هزار نخ سیگار خارجی فاقد هر نوع مدارک مثبته گمرکی و تعداد ۹ گونی البسه خارجی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف شد .

این مقام انتظامی ابلاغ داشت: در این خصوص دو نفر بهمراه راننده اتوبوس بازداشت و پس از تشکیل پرونده جهت سیر فرایند قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با تأکید بر این که پیکار با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد مرز و بوم بصورت ویژه در فرمان کار مأموران انتظامی شهرستان قرار دارد؛ حافظه نشان ساخت: گوشی تلفن ۱۱۰ به فیس شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی هست .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.